Jak oczyścić Facebooka

Na szczęście istnieje kilka prostych kroków, które można podjąć, aby oczyścić swoje konto na Facebooku. Możesz przeciąć strumień wiadomości, zarządzać swoimi zdjęciami i ograniczyć spersonalizowane reklamy. Możesz również uzyskać bezpłatny Raport Reputacji. Na koniec możesz usunąć podejrzane aplikacje ze swojej listy.

Uzyskaj bezpłatny Raport Reputacji

Oczyszczenie swojej reputacji online może być trudnym zadaniem. Ale z pomocą renomowanej firmy zarządzającej reputacją, możesz chronić swoją reputację online przed szkodliwymi skutkami złych recenzji i spamu.

Aby uzyskać oczyszczoną reputację na Facebooku, musisz skupić się na produktach i usługach wysokiej jakości oraz obsłudze klienta. Powinieneś również odpowiadać na wszystkie komentarze i recenzje. Zachęty i nagrody za pozytywne recenzje są dobrym sposobem na zachęcenie klientów do pozostawienia świecącej recenzji.

Istnieje wiele narzędzi i technik, aby oczyścić swoją reputację online. Niektóre z nich są darmowe, podczas gdy inne będą kosztować Cię sporo grosza. Na szczęście istnieje kilka firm, które będą czyścić swoją reputację dla Ciebie. Ale zanim zapiszesz się na ich usługi, upewnij się, że wykonałeś swoją pracę domową.

Jednym z najlepszych sposobów, aby oczyścić swoją reputację online jest usunięcie złych recenzji. Można to zrobić za pomocą usługi takiej jak NetReputation. To nie tylko oczyści Twoją reputację online, ale także da Ci większą kontrolę nad Twoim kontem.

Najważniejszą częścią tego procesu jest upewnienie się, że odpowiadasz w sposób, który jest pozytywny. Jeśli klient zostawił złą recenzję o Twojej firmie, musisz upewnić się, że odpowiadasz w miły i uprzejmy sposób. Jest to najlepszy sposób na pokazanie klientom, że zależy Ci na nich i że jesteś gotów zrobić wszystko, aby byli zadowoleni.

Najprostszym sposobem na usunięcie złej recenzji jest skorzystanie z usługi takiej jak NetReputation. Firma ta przejrzy Twoje strony i usunie wszelkie negatywne komentarze lub recenzje.

Zarządzaj swoimi zdjęciami

Zarządzanie zdjęciami na Facebooku może wydawać się skomplikowane, ale nie jest takie trudne. Możesz edytować swoje zdjęcia, udostępniać je znajomym i oznaczać na nich ludzi. Jest też wiele opcji udostępniania filmów.

Gdy odwiedzisz stronę swojego profilu na Facebooku, możesz obejrzeć swoje zdjęcia w formacie pokazu slajdów. Możesz wybrać filtrowanie ich według roku, rodzaju obiektu na zdjęciu lub lokalizacji. Możesz również oznaczyć innych użytkowników na zdjęciach i ustawić swoje ustawienia prywatności.

Jeśli korzystasz z iPhone’a, możesz również dodać swoje zdjęcia do albumu, stukając w Upload w prawym górnym rogu ekranu. Następnie musisz wybrać album docelowy, dodać zdjęcia, które chcesz przesłać, i stuknąć Gotowe.

W przypadku urządzeń z systemem Android do zarządzania zdjęciami można użyć aplikacji Zdjęcia Google. Aplikacja ta oferuje wiele funkcji, w tym możliwość udostępniania, dodawania tekstu, a nawet zamawiania odbitek.

Możesz także tworzyć albumy. Można je udostępniać dowolnej liczbie osób. W ten sposób możesz zaoszczędzić miejsce na swoim koncie. Możesz także przenosić i udostępniać zdjęcia z jednego albumu do drugiego. Możesz nawet zmienić nazwę swojego albumu, która będzie widoczna na pasku znajomych.

Możesz również upublicznić swoje zdjęcia, co spowoduje wyświetlenie ich w kanałach informacyjnych innych osób. Ta funkcja może być niedostępna na starszych wersjach aplikacji Facebooka, choć. Jeśli to nie działa, spróbuj ponownie uruchomić urządzenie. To zazwyczaj rozwiązać większość problemów.

Możesz także edytować swoje zdjęcia, najeżdżając na nie myszką i klikając przycisk Edytuj. Pozwoli Ci to obrócić je, dostosować jasność i zmienić ich rozmiar. Możesz również dodać podpisy do każdego zdjęcia.

Usuń podejrzane aplikacje

Pozbycie się podejrzanych aplikacji na Facebooku jest ważnym krokiem do zabezpieczenia konta. Złośliwe programy mogą być instalowane przez hakerów lub innych użytkowników i mogą wykradać Twoje dane do logowania. Niektóre z tych programów są nawet w stanie porwać ustawienia administratora.

Najlepszym sposobem ochrony konta na Facebooku jest logowanie się przez przeglądarkę. Możesz również włączyć alerty logowania. Alerty te powiadomią Cię, gdy ktoś będzie próbował zalogować się na Twoje konto.

Jeśli używasz urządzenia z systemem Android, powinieneś sprawdzić listę aplikacji, aby zobaczyć, czy któraś z nich jest złośliwa. Jeśli podejrzewasz, że aplikacja jest złośliwa, możesz ją usunąć, klikając przycisk Usuń.

W przypadku systemu Windows do usunięcia podejrzanych aplikacji można użyć Panelu sterowania. Znajduje się on w menu Start. Alternatywnie, możesz otworzyć Menedżera zadań. Gdy już jesteś wewnątrz Menedżera zadań, kliknij zakładkę “Ustawienia”. Po wejściu do zakładki Ustawienia, przewiń w dół do sekcji “Aplikacje i powiadomienia”. Na liście stuknij w folder “Wszystkie aplikacje”. Spowoduje to wyświetlenie ekranu dedykowanej aplikacji.

W zależności od rodzaju złośliwego oprogramowania, z którym masz do czynienia, możesz chcieć zainstalować solidną aplikację bezpieczeństwa mobilnego. Możesz również zresetować telefon do ustawień domyślnych. Na koniec powinieneś zainstalować program antywirusowy.

Pomimo kroków, które podejmujesz, aby zapewnić bezpieczeństwo swojego konta, oszuści zawsze szukają nowych sposobów, aby dostać się na Twoje urządzenie. Mogą również publikować fałszywe recenzje w Internecie, aby zachęcić do pobierania.

Gdy wchodzisz w interakcję z witryną internetową wyłudzającą informacje, nigdy nie podawaj wrażliwych informacji. Może to mieć katastrofalne skutki. Jeśli uważasz, że pobrałeś aplikację, która jest złośliwa, powinieneś od razu ją usunąć.

Ograniczenie spersonalizowanych reklam

Spersonalizowane reklamy na Facebooku są stosowane już od kilku miesięcy. Są to rodzaje reklam, które pokazują Twoje zainteresowania, posty, z którymi wchodziłeś w interakcje i miejsca, w których się zameldowałeś. Tego typu reklamy zwiększają zaangażowanie. Mają też wyższy współczynnik klikalności.

Ale podczas gdy spersonalizowane reklamy są korzystne dla niektórych osób, wielu konsumentów uważa, że śledzenie jest problemem prywatności. Na szczęście, można wyłączyć spersonalizowane reklamy na Facebooku.

Korzystając z sekcji Ustawienia reklam w aplikacji, można zobaczyć swoje preferencje reklamowe, które pomogą Ci ograniczyć, jak Facebook pokazuje reklamy. Możesz również ukryć niektóre tematy, co zmniejszy ilość reklam, które widzisz.

Możesz również zablokować listy przed pokazywaniem Ci reklam. Pomoże Ci to uniknąć oglądania denerwujących reklam, zwłaszcza gdy nie chcesz być targetowany przez reklamodawców. Możesz również wybrać, aby przestać otrzymywać reklamy oparte na danych od partnerów.

Możesz także ukryć niektóre swoje dane osobowe, w tym imię i nazwisko oraz zdjęcie profilowe. Dzięki temu Twoje doświadczenia na Facebooku będą mniej przerażające. Możesz ukryć konkretne informacje, takie jak płeć, status związku i wykształcenie. Możesz nawet usunąć strony lub grupy na Facebooku, z których nie chcesz otrzymywać reklam.

Jeśli nadal obawiasz się spersonalizowanych reklam na Facebooku, możesz zastanawiać się, jak zmniejszyć ich skuteczność. Możesz to zrobić poprzez obniżenie swojego CPM, czyli kwoty, którą wydajesz za każdą obejrzaną reklamę. Dzięki temu zmniejszysz swój koszt za akwizycję, a także zmniejszysz liczbę reklam, które widzisz.

Aby wyłączyć reklamy oparte na danych od partnerów, możesz przejść do sekcji “reklamy oparte na danych od partnerów” w ustawieniach reklam.

Podobne tematy